jintropin

Doprajte svojej pokožke dotyk prírody s novinkami Nutra Effects!

Príroda je bohatým zdrojom výživných látok prospešných pre naše telo. Uvedomuje si to aj spoločnosť AVON Cosmetics, ktorá rozširuje portfólio značky Nutra Effects a predstavuje novinky telovej starostlivosti, ktorých zloženia sú obohatené o prírodné výťažky.

 

 

Hydratačná línia s výťažkami z chia semienok

Nová hydratačná telová línia s aktívnym komplexom Active Seed sa vďaka svojim zložkám postará o vašu pokožku. Chia semienka jej poskytujú až 48-hodinovú hydratáciu*, Omega 3 posilňujú ochrannú vrstvu pokožky, vitamíny a minerály sa postarajú o jej výživu. Výrobky línie neobsahujú parabény ani farbivá, sú alergiologicky testované a vhodné aj pre citlivú pleť.

 

Zjemňujúci hydratačný krém na tvár, ruky a telo s výťažkami z chia semienok

Objem: 200 ml

Bežná cena: 7,90 €

Používanie krému s bohatým zložením, ktoré sa rýchlo vstrebáva, je skutočným potešením – hydratuje pokožku a pleť na 48 hodín* a nezanecháva lepkavý pocit. Až 7 z 10 žien potvrdilo, že v tomto zjemňujúcom kréme našli svoj ideálny hydratačný krém na tvár, ruky a telo**.

 

Hydratačné telové mlieko s výťažkami z chia semienok

Objem: 250 / 400 ml

Bežná cena: 7,50 / 9,20 €

Telové mlieko má ľahké zloženie, ktoré sa rýchlo vstrebáva. Okamžite hydratuje pokožku až na 48 hodín*, obnovuje pocit pohodlia a zdravý vzhľad pokožky.

 

 

Vyživujúca línia s mandľovým olejom

Nová vyživujúca telová línia s aktívnym komplexom Active Seed dokonalo rozmazná vašu pokožku. Mandľový olej ju hĺbkovo vyživuje, Omega 3 posilňujú ochrannú vrstvu pokožky, minerály a vitamíny jej dodajú potrebnú starostlivosť. Výrobky línie neobsahujú parabény ani farbivá, sú alergiologicky testované a vhodné aj pre citlivú pleť.

 

 

 

Hĺbkovo vyživujúce telové mlieko s mandľovým olejom

Objem: 250 / 400 ml

Bežná cena: 7,50 / 9,20 €

Telové mlieko sa vďaka ľahkému zloženiu rýchlo vstrebáva a hĺbkovo vyživuje pokožku. Zlepšuje jej vzhľad a zanecháva ju neodolateľne pružnú, vláčnu a rozžiarenú.

 

 

 

*založené na výsledkoch 6-dňovej štúdie, ktorej sa zúčastnilo 21 ľudí

**založené na výsledkoch 2-týždňovej spotrebiteľskej štúdie. Zdroj: IPSOSS, 2015