Ostarine

AVON patrí medzi 100 najlepších svetových značiek

Spoločnosť AVON sa aj tento rok zaradila medzi 100 najlepších značiek sveta. Zoznam zostavoval svetoznámy ekonomickým magazín Businessweek. Magazín pracuje na zostavení rebríčka „100 najlepších svetových značiek“ s renomovanou spoločnosťou Interbrand, ktorá sa zaoberá poradenstvom so špecializáciou na značky služieb a aktivít, vrátane analýz a stratégie značky.
Spoločnosť Avon sa zaradila na 67. miesto a tak postúpila o dve priečky oproti minulému roku. Medzi podmienky, ktoré musí každé zo 100 najlepších firiem sveta spĺňať patria verejne prístupné marketingové a finančné údaje, odvodenie tretiny prímov značky zo svojej domovskej krajiny a byť uznávaný medzi zákazníkmi.
Redaktori magazínu BusinessWeek ocenili úspešnosť spoločnosti Avon kedy uprostred ťažkej svetovej ekonomiky a boja o predaj, Avon rozširuje svoje pôsobiská priameho predaja a venuje sa náborom ľudí.
Spoločnosť Avon sa tak pridala k najúspešnejším svetovým značkám medzi ktoré patria Coca-Cola, IBM, Microsoft, GE a Nokia. Avon sa zaradil medzi štyri ocenené spoločnosti L´Oreal, Chanel a Lancome, ktoré sa venujú kráse.
Kompletný zoznam nájdete na www.businessweek.com

Spoločnosť AVON sa aj tento rok zaradila medzi 100 najlepších značiek sveta. Zoznam zostavoval svetoznámy ekonomickým magazín Businessweek. Magazín pracuje na zostavení rebríčka „100 najlepších svetových značiek“ s renomovanou spoločnosťou Interbrand, ktorá sa zaoberá poradenstvom so špecializáciou na značky služieb a aktivít, vrátane analýz a stratégie značky.

Spoločnosť Avon sa zaradila na 67. miesto a tak postúpila o dve priečky oproti minulému roku. Medzi podmienky, ktoré musí každé zo 100 najlepších firiem sveta spĺňať patria verejne prístupné marketingové a finančné údaje, odvodenie tretiny prímov značky zo svojej domovskej krajiny a byť uznávaný medzi zákazníkmi.

Redaktori magazínu BusinessWeek ocenili úspešnosť spoločnosti Avon kedy uprostred ťažkej svetovej ekonomiky a boja o predaj, Avon rozširuje svoje pôsobiská priameho predaja a venuje sa náborom ľudí.

Spoločnosť Avon sa tak pridala k najúspešnejším svetovým značkám medzi ktoré patria Coca-Cola, IBM, Microsoft, GE a Nokia. Avon sa zaradil medzi štyri ocenené spoločnosti L´Oreal, Chanel a Lancome, ktoré sa venujú kráse.

Kompletný zoznam nájdete na www.businessweek.com.